Pages

Subscribe:

Saturday, February 14, 2009

Program Motivasi Kecemerlangan Diri dan Majlis Penyerahan Komputer

         Pada hari Khamis lepas, pihak sekolah telah mengadakan Program Motivasi Kecemerlangan Diri untuk murid tahun 4,5 dan 6 serta ibu bapa. Program ini telah dijalankan pada jam 2.00 petang. Pihak sekolah telah menjemput Ustaz Mohamad Shah bin Ramli, Penyelia Pendidikan Islam (Rendah), Jabatan Pelajaran Negeri Perak.

         Alhamdulillah, pemyampaian Ustaz Mohamad Shah amat menarik dan tidak membosankan. Tiada murid, ibu bapa dan guru yang terlena atau mengantuk walaupun waktu petang merupakan waktu yang amat sesuai untuk berehat. Ceramah motivasi beliau berakhir kira-kira jam 3.45 petang. 

        Selepas, sesi ceramah tamat, murid-murid dikehendaki melafazkan akujanji untuk mencapai target yang mereka telah tetapkan sendiri di hadapan ibu bapa mereka. Sesi ini dikendalikan oleh Cikgu Saiful Fauzi Sahari.

        Kira-kira jam 4 petang satu lagi majlis diadakan. Majlis yang dimaksudkan ialah majlis penyerahan sumbangan dua buah komputer meja kepada pihak sekolah oleh Syarikat Asia Ceramic Marketing Sdn Bhd. Pihak sekolah mengucapkan jutaan terima kasih kepada pihak yang sudi menderma.



0 comments:

Post a Comment

Mutiara Kata

Nasyid fm